dinsdag 6 november 2012

Een gekleurde broek voor mam , zelfs 2













 Gekleurde broeken zijn in. Ik heb er veel gepast maar geen enkel vond ik wow. Ik draag ook niet zo graag een jeans vandaar mijn toevlucht tot het naaien. Stofke van t stoffenspektakel. Patroon uit een knipboekske. Gezocht naar een tof model.
Enkele aanpassingen: zakinsteek en beleg in een contrasterend kleur voorzien van een paspel bij de insteek. Leuke knop en vooraan en achteraan de plooi doorgestikt, instant retro effect.
Het moeilijkste was de gulp deze dame helpt je graag uit de nood. Merciekes
 


2 opmerkingen:

  1. Ik had u reeds zien flaneren met je knappe broek!! Heel fijn en leuke kleurkes. Je hebt gelijk, een eigen broek is nog steeds het meest naar je eigen zin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je zeker ook es doen. De uitleg voor de gulp is oh zo makkelijk zo maak je op een twee drie een spiksplinter nieuwe broek. Juist nog een tof modelleke zoeken en knappe stof. Je bent er zo mee weg.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...