dinsdag 27 november 2012

Opdracht 3

 
Tussen de soep, patatten en nog veel meer werk moet ik me ook concentreren op de nieuwe opdracht. Waar ie juist over gaat zeg ik nog niet. Goede kijkers onder jullie zullen wel al iets opmerken. De deadline is moordend of ik die haal weet ik niet? Want een telg van de familie start binnen kort voor de eerste keer met examens en moet de laatste examendag onder het mes. We zien wel. Morgen naar de les met de klieders en kladders die ik reeds heb. Duimen dat ik in de goede richting denk en werk. 

2 opmerkingen:

  1. Hohoho, een quizke ? Ik zie religieuze muziek (Hosanna in den hoge) en een paard ?, de zee?, rotsen ?
    In elk geval, het komt wel goed.
    En we duimen mee voor de zoon, zowel voor de examens als de operatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja manderien, bijna. Er zitten een aantal juiste items in. Wie weet volgt er binnenkort nog een hint. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...