dinsdag 6 november 2012

zo moeder zo dochter



 
 In dit rubriekje merk je dat mijn dochter graag mama spullen draagt
kleedje mama burda juni 2009 kleedje met blinde rits zie hier voor info.
Zusje haar kleedje een patroon uit youngimage lente/zomer 2012. Hoe mooi kan een eenvoudig polkadot wel niet zijn in combi met kant en bies. Stralend schoon mijn kleine meid
 
 
Deze rokjes hebben de basis van een madame zsazsa patroon maar k heb er dan andere zakken opgezet. opstikzakken met paspel afgewerkt. Vaak steel ik met m'n oogjes wat ik tegenkom in winkels en op straat en stop ik dit op mijn eigen manier in mijn werkjes.
De figuurtjes zijn eigen ontwerpjes in flockfolie erop gezet. Ik heb m'n kleine ventjes graag bij mij ze maken me vrolijk. Zus en ik met eenzelfde rokje super toch.
Stofjes van een vloeienmarktje zowel het blauwe (wol) als het bruine. Echte retrostoffen


















 
Mama wou een winterjurk eentje om in te feesten. Model komt uit Knip juli 2010. Stofje komt van bij Stoffen van leuven. Een een twee drie en klaar rokje voor de dochter, lekker kort en strak zoals een kleine beginnende tiener wil : )


















Mijn eerste vermiljoenstof is al even een feit maar past wel in zo moeder zo dochter vandaar
Voor de goede kijkers, links het dochtermodelletje (ottobre dec.2002) afgewerkt met rood lint en paspel geel onderaan. Hoe je mooie paspel aanbrengt lees je hier
Mamamodel patroon uit diana mei 2011
 










































 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...