dinsdag 4 december 2012

EERSTE durf-het-zelver EN mijn BROEK

 
 
Van een collega even mogen neuzen in STOF voor DURF- het - zelvers.
Ikke direct verkocht en oooooh wat een tof topke eentje voor madammen en hun meiden. Mijn meid heeft dit dus nog te goed.
Alles goed kunnen volgen, vrij duidelijk alleen de laatste stap, het keren vond ik niet simpel.
Na wat puzzelwerk is het toch gelukt. Als dat van mijn meid aan de beurt is neem ik er een foto van en dan kan ik dit nog beter onthouden.
 
de OMKEERBARE top
 
DIT IS EEN SUPER TOFFE BROEK met een leuke twist.
 
Dit stofje komt van een vlooienmarkt en was eigenlijk een gordijn.
Ik vond het kleur en de textuur zo schoon daarom heb ik er toch een toffe broek van gemaakt.
Naar het zelfde model als deze.
Het blijft echter wel puzzelen want ik heb twee maten. Ik ben vrij smal bovenaan en moet daar dus steeds wat innemen. Waarschijnlijk niet op de correcte manier. Maar ik draag die broek en niemand ziet mijn foefelwerk.
Wel trots op het feit dat ie zo goed zit en dat ik hem binnenin met een bias heb afgewerkt.
Da's direct een heel knappe afwerking.
 
Top en broek passen super bij elkaar,
 ikke weer blij met een geslaagd projectje.
 
 


2 opmerkingen:

  1. Olala... zo een broek zie ik ook wel zitten, en een perfecte combinatie met je top!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...