vrijdag 21 december 2012

Kerstkaartjes voor enkele scholen

kerstkaart lagere scholen
 Op een zeker ochtend eind november kwam er een vraag van mijn directie. Wil je voor onze school een kaartje ontwerpen? Na overleg en vastleggen van de wensen hebben we samen gekozen voor een andere stijl dan de voorbijgaande jaren. Zelf al in de weer voor mijn eigen kaartje schotelde ik hun een ruwe schets voor. Beide dames waren in de wolken. Hierna volgde een resultaat waar ze heel erg blij mee waren. Tijdens een schooloverleg kwam de kaart ter sprake. De nieuwe directeur van de lagere school vond de stijl wel fris en tof. Na een vraagje en heen en weer gemail kwam er een toffe kaart tot stand. Jammer genoeg is de directie te snel te werk gegaan met het drukken en hebben ze een verkeerd bestand (te kleine resolutie) gebruikt voor het printen. Ik was daar niet zo blij mee, een rechtzetting kon blijkbaar niet meer : (  . Hierboven zie je dan toch mijn scherpe correcte versie.
Ik heb deze met veel plezier getekend en samengesteld. Tis nog met vallen en opstaan meer k ben zelf wel heel erg tevreden : )
Wel leuk als je deze kansen krijgt om voor scholen een kaartje te maken, dankjewel lieve directies
 
kerstkaart secundaire school





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...