vrijdag 1 februari 2013

JUWEEL biG ElePhanT


NU Opdracht 3 achter de rug is. Is opdracht vier al volop in de maak. Yeh al vrij snel een behoorlijk goed idee en ontwerp. Ik moet toegeven dat ik eigenlijk altijd vrolijk word van wat er uit mijn vingers komt, maar juist is juist. Als er een opdracht aan vast zit dan moet ik flink naar de meester luistern ; ).
Of toch niet helemaal. Bij het maken van deze olifant, druktechniek was ik zo aangenaam verrast van het resultaat dat ik direct beloot om meneer BIG op te sluiten in een glazen stolpie.
Na het inscannen en verwerken in photoshop en illustrator kwamen kleurrijke olifanten uit mijn printer. Mister BIG orange heb ik dan maar eerst gemaakt. Die paste toevallig bij mijn homemade outfit. (vooral bij het oranje truitje, ik beken niet zelfgemaakt : ) )
Vanochtend met een grote glimlach naar het werk vertrokken.
T zit hem soms in kleine dingen : )





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...