vrijdag 1 februari 2013

KLEEDje

 
Kleedjes maken vind ik wel fijn, zowel voor kleine als grotere meiden.
Het patroon van dit kleedje heb ik samengepuzzel. Het  bovenstuk van dit kleedje mits aanpassing en dan de A-rok van madamme ZsaZsa.
Heel wat kleedjes en patroontjes zijn voor mijn bovenkant veel te groot ook al zijn ze volgens mijn maat, vaak moet ik puzzelen en inleggen en aanpassen.
Het boventsuk is een echte retrowollen tapijt, jawel een supermooie stof en geen piekpiek wol maar wel eentje van een vlooienmarkt, hihi. Ik heb nog over dus volgende winter zal ik die beslist nog es boven halen. De onderkant is een soepele synthetische stof die ik ook al voor deze broek gebruikt heb.
Ik heb van dit kleedje al zoveel geniet gehad. Op basis van dit idee volgen er zeker nog.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...