donderdag 7 februari 2013

Mandje voor KOEKJES

 
Omdat ik niet lang meer hoef te wachten op mijn verjaardag en ik mijn collega's met een lekker koekje wil verwennen (Deze koekjes zijn één van mijn favorieten, mmmmm ). Dacht ik bij mezelf laten we het in een tof mandje stoppen dat maakt het allemaal nog zo feestelijk en  vrolijk.
 
Even neuzen in mijn restjes. Een stevige katoen, toile cirée, biais en garen. Op een, twee, drie heb je er een hele boel. Super eenvoudig, misschien heb je dit ook al es gedaan. Hieronder zie je hoe ik het gemaakt heb.
 
 
van LINKS naar RECHTS:
 
  1. Knip een CIRKEL ( hier diameter 17cm) en een RECHTE STROOK (58/8cm) uit je buiten - en binnen stof
  2. STIK de strook vast aan de cirkel. Zowel voor je binnen - als buitenstof
  3. Je bekomt 2 MANDJES (de binnenmand is wat kleiner, naad wat ingeknipt, zo past deze beter in de buitenmand)
  4. STOP deze IN ELKAAR
  5. Speld je BIAIS lint vast op de rand en stik deze vast. zie hier
  6. Ziezo klaar is kees : )
 
 


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...