woensdag 27 maart 2013

JAKOEBIES onder een GLAS, in leder

 
Al even loop ik met het idee om mijn illustraties op
een originele manier vorm te geven. Ergens in een
boekske zag in lederen onderzetters in een leuke vorm,
 zelf gemaakt. De geboorte van een idee!
Kort daarop zat ik aan mijn tekentafel en kwamen er uit mijn potlood enkele leuke figuurtjes te voorschijn, 3 jongens en 3 meisjes.
Zo werden Sus en Sien, Fer en Flo, Rien en Roos geboren
 
In mijn hoofd zitten nog een aantal leuke ideetjes waar deze zes figuurtjes een rol zullen in spelen.
Ik heb twee reeksjes gemaakt, beide gaan de deur uit voor een geschenkje maar ik heb mezelf al plechtig beloofd dat ik een setje voor thuis ga maken. Dit kan ook een versie in iets dikkere vilt worden. We zien wel : )

2 opmerkingen:

  1. De eerste gelukkige die dit als geschenkje gekregen heeft was er bijzonder tevreden mee. Missie volbracht niewaar : )

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...