woensdag 27 maart 2013

NETJES opbergen hé

Mijn twee sloebers worden steeds groter en hebben zo elk hun eigen electronische en andere spulletjes. Die slingeren nogal eens rond in huis en verdwijnen 's avonds vaak naar boven. Om dit tegen te gaan hebben we enkele afspraken. Deze twee opbergzakjes helpen me hierbij. Zus en broer hebben elk hun eigen opbergzak. Deze heeft een plekje beneden in huis. De illustraties zorgen ervoor dat ze goed weten wat er allemaal in kan. Ik moet zeggen dat dit wonderen doet. Ze zijn fier op hun opbergzakje en doen het al enkel dagen super flink. Hopen dat dat zo blijft.
 
Deze zijn super makkelijk te maken. Een beetje op dit idee maar dan wat groter. Bij zus heb ik er een lus aangemaakt dat geeft te mogelijkheid om het op te hangen. Wat ik wel een fijn idee vind.

1 opmerking:

  1. Inderdaad, heel interessant ! Aan zo'n mandjes wil ik binnenkort ook eens beginnen, zie. Hier slingeren ook altijd wel wat kabeltjes en toestanden rond. Tof gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...