woensdag 24 april 2013

PROFICIAT in vilt



In deze periode van het jaar zijn jongens en meisjes van 12 en 7 vol spanning aan het aftellen voor hun groot moment. Niks fijners om die kapoenen te belonen met een leuk geschenkje


Dit jaar wou ik echt iets doen met SuSenSieN. Maar wat hé, waar zijn die kids tevreden mee?
Hierboven zie je een gsm-tasje gemaakt uit dikkere vilt. Waar je SuSenSieN in terug kan zien.



Als je de foto's bekijkt merk je dat ik eerst achter de tekentafel ben gekorpen. Een goed patroontje heb gemaakt om dan alles uit te snijden. Het is een eenvoudig modelleke geworden, wel met een slotje zodat hun kostbaar speeltje niet zomaar uit het hoesje verdwijnt.
'k geef toe er zit er nu ook zo eentje in mijn handtas.


De jonge kids heb ik voorzien van een boekje met het hoofdje van FeR Dit bestaat uit een voor - en achterkant uit vilt. Binnenin blanco steekkaarten om naar hartelust op te schrijven of te tekenen..

Het zijn heuse setjes geworden.
Allemaal in thema :
  • Gsm-hoesje SuSenSieN
  • Sleutelhanger
  • Oorbelletjes
  • FeR Boekje
  • Potlood voor zien van SuS of SieN en hun eigen naam
  • Om de proficiat helemaal compleet te maken een tof KAARTJE
  • Alles leuk ingepakt in een enveloppe voorzien van leuk gezichtje
Ik wens ze allemaal een fijne dag toe en heel veel plezier met al hun geschenkjes


1 opmerking:

  1. Amai, da's nog eens een tof en persoonlijk cadeautje ! Ook een dikke proficiat aan jou voor het originele ontwerp !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...