dinsdag 23 april 2013

TOF INGEDUFFELD, klaar om te vertrekken

 
Onlangs is m'n schoonzus bevallen van een flinke kapoen. Dus dacht ik laten we een pakketje samenstellen. Het vlinderdeken uit het boek DURF - HET - ZELVERS stond al lang op mijn
to do - lijstje. En ja hoor een heel plezier om te maken.
Voor de Binnenkant heb ik twee verschillende kleurtje fleece gebruikt, de buitenstof is een tof stofke van bij stoffen Van Leuven.
Ik heb het modelleke wat aangepast zodat de gordeltjes van een maxi-cosi makkelijk aangedaan kunnen worden. Aan de hand van onderstaande foto's moet het jou zeker lukken.
Als extra, in het zelfde stofke, heb ik nog beschermhoesjes voor de riempjes gemaakt.
 Op de laatste foto kan je zien hoe eenvoudig dit is.  



BESCHERMRIEMPJES voor 'n Maxi - Cosi, tuto ; )
 

 
Voor de riempjes heb ik gekozen voor een afgerond model. Je kan dit ook gewoon doen via een rechthoekige vorm. Belangrijk is dat ze over het slotje kunnen.
Voor het slot moet je gewoon twee vormen hebben die elkaar overlappen zodat dat slotje ertussen zit. Mijn ideetje heeft de vorm van een visje. Kan ook weer eenvoudiger.
 
Ziezo nu kan die kleine spruit warm, veilig en wel mee met mam en pap


1 opmerking:

  1. Wow ! Supermooi en al die details, tot in de puntjes afgewerkt. Het stofje vind ik ook bijzonder leuk !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...