woensdag 22 mei 2013

JuuL z'n PAKle


 Juul is al effekes onder ons maar de voorbije maanden zijn zo hectisch geweest
dat ik nu aan een inhaalmanoeuvre ben begonnen.
 
Lieve Juul uw pap en mam zijn de inspiratie geweest voor jouw illustratie.
Wie pap en man niet kent mag altijd raden wat hun beroep is.
 
Ik blijf het schrijven, t is telkens weer een mega plezier om te brainstormen,
te ontwerpen en uit te voeren. En dan genieten!
Niet alleen pap en mam maar ikke ook, ik word daar zelf zo vrolijk van
 en da's waarschijnlijk de reden waarom ik dit graag doe!
 
Juul enkel een tof kadertje kon ik niet laten dus ben ik achter m'n pc gekropen en heb ik een figuurtje ontwikkeld wat een link heeft naar je geboortekaartje


Meestal neem ik voor de attributten de illustratie die ik geschilderd heb, zoals hier.
Nu had ik een ander ideetje. Ik maak een nieuw tutdoekje. Eentje in vorm van EEN VENTJE.
Hier zitten weer wat mogelijkheden in, wordt zeker nog vervolgd.
 
Een tutdoekje dat je kan vastmaken aan de kledij, eenvoudig door te kopen.
K moet toch es opzoek gaan naar zo van die knijpdinges.
Rond de lus links kan je de tut vastmaken.
 
Een bijhorend rompertje met zelfde illustratie is toch super, niewaar.
Groot genoeg zodat Juul er zeker in kan.
 
 
illustraties van tutventje en romper erop geplaatst met transferpapier


6 opmerkingen:

  1. Mooi! Van die fopspeenclips vind je bij koekepeertje ;-)
    http://www.koekepeertje.be/nl/category/fopspeenclips/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @hilde had dit al ergens gelezen maar nog niet teruggevonden, dus dikke dank je wel : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondertussen nog adresjes:

    http://www.brocanteroosjes.nl/c-813900/speenkoord-bretel-clips/
    http://www.deknopenshop.nl/a-6336753/sluitingen-sleutelhangers/sl1b-bretel-clip-2cm/

    Koekepeertje heeft wel de leukst of eerder gezegd de kleurrijkste : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Ik weet zeker dat mams en paps heel blij zullen zijn met dit cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof en knap hoe je die elementen steeds zo mooi in je tekeningen verwerkt ! Hoedje af ! Ook dat tutdoekventje met het rompertje zijn geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...