woensdag 1 mei 2013

OpDracht 5



 
Volop achter de schetstafel gekropen, veel onderzoek gedaan. Dit wordt een serieuze brok. 
 
Twee illustraties de ene mijn atelier, de ander een atelier van een "denkbeeldige vriend(in)".
Zoals altijd gaat het om een illustratie dus moet ik loskomen van de werkelijkheid
en het op een toffe originele manier ontwerpen.
 
 Beide werkjes moeten geschilderd worden. Dit moet ik nog es goed bekijken.
Het formaat is ook niet echt klein en foutjes zijn vlug gemaakt.
(oh, nee dan moet ik opnieuw beginnen, help, nee nee kalm blijven)
 
Ondertussen zijn de basistekeningen klaar. Nu nog laten goedkeuren en dan starten met schilderen.
 
Nu vooral mijn durfschoenen aantrekken en doen. Experimenteren met kleur en techniek, ik ben benieuwd wat er uit m'n vingers komen zal.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...