donderdag 4 juli 2013

AUTOgordelKUSSENtjes


Een tijdje geleden in een winkel een dergelijk idee gezien. Dit idee neem ik mee, dacht ik toen.
Leuk om te maken voor we een lange autorit maken richting een fijne bestemming.
Even van me afgeschoven, maar nu is 't er toch van gekomen.
 
Voor broer en zus een autogordelkussentje met persoonlijke illustratie.
Zoals je kan zien is het ontwerp gemaakt om rond de gordel te zitten,
vastgemaakt met velcro.
Langs de binnenkant is er een houdertje om er een kussentje in te steken.
De illustraties zijn in kleurenpalet aangepast aan de gekozen stof, dat maakt het nog zo vrolijk.
 
Binnenkort worden de kussentjes getest en wie weet goedgekeurd?
 
Ik heb een beschrijving van hoe je dit kan maken, dat breng ik zeker nog wel es in orde.
 
Zo nu kunnen mijn kapoenen rustig een dutje doen in de auto zonder een autogordelprint in hun gezicht : )
 

4 opmerkingen:

  1. Hoe grappig, ik zag onlangs in het kruidvat ook dergelijk idee en het bleef ook in mijn hoofd spelen, zeker omdat de kids hier al zo lang vragen naar een kussentje ;-). En wat nog grappiger is, er komen bij mij ook gezichtjes op (zag het idee eens op pinterest), maar zal in stof zijn, want zo'n fantastisch tekentalent als jou heb ik niet ;-) Héél mooi gedaan, de mijne geraken vrees ik niet af voor we op reis vertrekken :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je ze leuk vindt. Ik vind het steeds een uitdaging om mijn illustraties in een stoffen of ander object te verwerken. Dit idee leek me super geschikt. Je ziet dat het klopt wat ze zeggen hé "great minds think a like " ;-)
      Ik kijk al uit naar die van jou. Ongetwijfeld prachtexemplaartjes met stof en flockfolie want daarin zit zeker jouw talent.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...