woensdag 24 juli 2013

MOOI rokje PAS je me nog VOLGEND jaar ?

stoffen; STOFFEN VAN LEUVEN
 
Dit rokje heb ik een tijdje geleden gemaakt.
Basispatroon A-lijn madam ZsaZsa. Ik heb wel wat veranderd aan het patroon.
Zoals je kan zien heb ik het voorpand in 3 gedeeld.
De middenstrook gaat van iets smaller bovenaan naar iets breder onderaan
om zo de A- richting in het rokje te bewaren.
Ik heb de biais er tussen gestopt als een dun reepje stof,
da's eens iets anders dan een paspel en 't geeft ook een heel leuk resultaat
 
 
Ik heb dit rokje maar enkele keren kunnen dragen :-(
 want m'n buik is stilletjes aan aan het zwellen :-).
 Ik hoop echt wel dat ik volgend jaar terug in dat rokje kan.
 Dan kan ik samen met baby kleurrijk en zwierig op wandel gaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...