zaterdag 31 augustus 2013

NachtLAMPje voor MaM en PaP


Ik heb al vaak nachtlampjes gemaakt voor kleine kapoenen die de wereld nog moeten ontdekken.
Maar op onze slaapkamer staan al geruime tijd net zo'n lampjes maar dan KAAL.
Al heel lang wou ik hier iets aan doen. T is er nu pas van gekomen. 
Op de webpagina die manlief ooit voor me maakte zie je deze tekening bij illustraties staan.

Deze illustraties hangen ook omhoog in onze kamer. 
Eentje daarvan heb ik nu gebruikt om op onze lampjes te zetten.

In tegenstelling tot de andere lampen heb ik ze niet getekend 
op papier en dan met decoupage lijm bevestigd en vernist op de lamp 
maar ben ik gegaan voor een digitale versie.

Ik heb de illustratie bewerkt in illustrator 
en geprint in kleur op transparante stickers van Canson

Dit zorgt voor een heel mooi effect. Een warme gloed
komt door de illustratie als de lamp aan staat.

Of het duurzaam is en echt bestand is tegen onderhoud dat moet ik nog ondervinden.
Klein minpuntje: je ziet dat het een sticker is.

Toch bederft dat zeker niet de pret want de lampjes staan beeldig op de kamer. 
Leuk leuk, weer iets nieuws geprobeerd


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...