woensdag 11 september 2013

MAMA's buik WIL ook STRALEN

 
tricot stoffen Van Leuven

De laatste weekjes van m'n zwangerschap zijn ingegaan. Mijn buik is al aardig groot geworden en heeft van dit jurkje afscheid moeten nemen.

Deze jurkje is gemakt obv het Burda patroon 7828, hier ook al te zien al het ideale jurkje voor een beginnende buik.
Bij deze jurk heb ik een boord genipt en er een tricot contrastband tussen gestopt.
De voorpandjes van het bovenstuk gaan ook scherper naar beneden dan bij de vorige jurken.

Omdat het een heel stevige tricot is val de jurk super mooi.

tricot en knoopjes Stoffen Van Leuven
Niks leukers dan een volledige outfit te hebben.
 Dus waagde ik me voor het eerst aan een wikkeltrui.
Dit patroon komt uit een Ottobre  4/2002 .
Het is een korte gilet perfect om bij een bollend buikje te dragen.
 
Het modelleke heb ik wat fleuriger gemaakt door te spelen met kleurvlakken.
Het achterpand heb ik opgedeeld en een voorzien van een oranje deel.
Hetzelfde oranje komt terug in het super mooi mouweinde.
 Hier haalde ik mijn idee.
 
Ik heb gekozen voor een driekwart mouw
dat vond ik toch weer net dat tikkeltje specialer.
Het giletje is omboord met een katoenen biais
ipv tricot dat zorgt er voor dat het model mooi blijft .

3 opmerkingen:

  1. Je zwangerschapskleedje is supermooi met die gele accenten !!! Om stralend zwanger in te zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. merci dames, heb in die jurk heel veel leuke complimentjes gehad. Dan straal je nog meer niewaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...