woensdag 2 oktober 2013

IKeA UpStYlinG


 
Een tijdje geleden heb ik enkele schoendozen gepimpt met plakplastiek of plastiekfolie.
Die zijn zo goed meegevallen dat die rollekes niet te ver in mijn schuif zijn verdwenen.
 
Voor de komst van nr 3 hebben we in de living een beetje extra berging nodig
om allerlei verzorgingsproductjes tof op te bergen.
Plaats hebben we niet echt zat dus viel ons oog op dit Ikea meubeltje.
We vonden het rode super maar 't zou net iets te veel opvallen in de living
Maar toen herinnerde ik me mijn plakrollekes van LOLA!!
Instant leuk idee, dat super past bij die dozen.
 
 
Het enige wat ik gedaan heb is
 de frontjes bekleefd met de folie.
 Ik heb een deeltje uitgesneden,
 daar komt dan het kaartje moet komen
met de info over wat in welk schuifke zit.
 
t staat echt beeldig in ons huizeke.
Leuk, leuk ! Strakjes mag ik je gebruiken :-)
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...