zaterdag 9 november 2013

EerStE GivEaWay

glasjuweeltjes met eigen illustratie, oorbel: kleine hangers   ring: verstelbaar
 
Vandaag 9 November is ons Rikke juist 1maand.
HiEPERdePieP hOErA!!!
 
Dit wil ik heel graag met jullie vieren.
Ik waag me voor het eerst aan een giveaway.
 
Mijn kleine meid is een echte prinses vandaar dat ik
deze leuke oorbelletjes met prinses illustratie wegschenk.
 
Laat hieronder een berichtje of  Like, deel en schrijf een berichtje op FB
 
Op 11 november komt bij ons Sint-Maarten langs
Lijkt me fijn om op deze dag dit geschenkje uit te delen.
Alle reacties die voor 20u binnen zijn tellen mee
(zowel op FB als op m'n blogje)
 

6 opmerkingen:

  1. Ik wil graag mee doen.
    Want ik vind jouw prinsesje en de give-away prachtig.
    Het zou dan voor mijn prinsesje zijn.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet zo goed wie ik daar zo blij mee zou kunnen maken! Het petekind van mijn man!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook heel graag meedoen met deze leuke give -away!
    Ik weet al perfect wie ik hier blij mee kan maken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat voor kleine Rikke! Geniet vooral van je gezinnetje! Prachtige foto van Rikke met grote zus Feder! Ondertussen waag ik ook mijn kans! Veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerst en vooral proficiat met jullie prachtige wondertje Rikke!
    Heb zopas je blogje ontdekt en wat een prachtige creaties maak jij!!!
    Wauw .. je hebt er een volgertje bij!!!
    Ik zou heel graag mee doen met deze prachtige Give-Away voor mijn prinsesje Camille!
    Geniet van alle mooie momentjes met jullie kleine en grotere wondertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. derde poging ... ik wil ook graag mee doen, maar blijkbaar lukt het niet om een reactie te posten ?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...