zondag 10 november 2013

FeRrE 'S kAdo DeEL 2

 
Voor Ferre's grote dag heb ik niet alleen mijn nieuwe lamp gemaakt.
Nee, voor deze lieve kleine spruit ben ik even in mijn boekjes gedoken.
Knippie (dec-jan/2012) gaf me een tof patroon voor een muts.
De sjaal heb ik zelf bedacht.
 

 
Mutsje voor de winter
Lekker warm met fleece binnenin, bijpassend sjaaltje
Zo kan ons klein meneerke de winter goed trotseren
 
Binnenkant: groene fleece (modecoupon)
Buitenkant: tractor tricot (Bambiblauw) en donker groene tricot (modecoupon)
 
 
Een laatste leuk geschenkje is zijn illustratie op een T-shirt.
Ferre is al een flinke kerel dus hoop ik dat hij van dit truitje nog wat geniet heeft gehad.
 
Zozo Mooi In 't Groen De Winter In

2 opmerkingen:

  1. Mooi cadeausetje voor Ferre ! Leuk stofje ! Hij zal lekker warm de winter doorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. k vond dat stofje ook leuk en 't was echt een restje maar ik heb er wel al twee leuke kledingstukken uit gekregen dit voor Ferre en vorig jaar als accent in een trui voor mijn petekind. K heb nog een beetje over wie weet wat ik daar nog mee kan?

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...