maandag 11 november 2013

GiVeAwaY UitSLag!!

 
De voorbije dagen was het spannend afwachten
of er reactie zou komen op deze giveaway.
En jawel reactie is er gekomen
Feder vond dat er heel wat mensen gereageerd hebben.
Ik was best ook wel trots.
 
Deze avond na acht uur alle namen netjes op een even groot papier geschreven
 
 
Mooi in 4 gevouwen, allemaal volgens hetzelfde systeem
Daarna netjes in mijn appelschaal gelegd
Even roeren, zelfs enkele keren
 
EN DAN
 

 
Heel professioneel met de ogen dicht
heeft Feder een kaartje getrokken
 
Mama heb ik eentje vast?
Ja hoor Feder het is er maar 1
Namelijk deze
 
HIEP HIEP HOERA VOOR
 

 
KATRIEN
Een dikke proficiat Katrien, jij bent de winnaar!!
Je ziet de aanhouder wint ;-)
 
Onderstaand geschenkje is alvast ingepakt
 

 
En staat nu voor je klaar, klaar om op te sturen !
Laat je via mail ,jakoebies@gmail.com, weten naar waar ik dit mag
op sturen of hoe je het liefst dit geschenkje ontvangen wil. 
 

 
Aan alle andere deelnemers
DANK JE WEL
zonder jullie kon ik dit niet doen
Het was reuze fijn om een geschenkje uit te delen.
 
Wie weet hebben jullie de volgende keer meer geluk.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...