zaterdag 30 november 2013

KuNst MeT kErsT

 
Schitterend initiatief te Zele. Waar winkel - en leegstaande panden
gebruikt worden als tentoonstellingsruimte voor kunst
 
Lees hier meer over
 
Je kan mij zien op twee locaties, daar zit een klein verhaaltje achter:
 
In eerste instantie was ik net te laat :-(
Maar via Nonkel Freddy enTante Rita, winkel expert,
kon ik mijn werk ook in een vitrine plaatsen
 
Nonkel en tante, merci voor deze unieke kans
Ik ben jullie zooooo dankbaar!!
Met als resultaat een glimlach op mijn gezicht, de hele avond lang!!
 
 
 
na het klaarzetten, samen op de foto
 
recente geboorte kaartjes, originele illustraties
 
kriebelmeisjes
 
Dotje Blauw en Reus
 
links: Einde v/e TIJDshrift!
 
Alsof het lot het wou kreeg ik diezelfde avond van Johanna
 (organistie kunst met kerst) een vitrine aangewezen.
Deze heb ik vandaag vorm en kleur gegeven.
 
Dank je wel Nicole voor de warme ontvangst
 
 
 
inspirAtion / prinses
 
prins / bAck in timE
 
k Ben oh zo content dat ik twee knappe vitrines mag vullen met mijn werk.
Wat denken jullie hiervan?
Laat gerust n reactie achter!
 
 
 

 
 

3 opmerkingen:

  1. Prachtig, jouw werk in de vitrines ! Het zijn stuk voor stuk pareltjes ! Als ik nog eens in Zele ben, ga ik zeker eens kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Jouw creaties vallen bij mij heel erg in de smaak. Zo schoon, jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Héél tof initiatief daar in Zele! Er zullen zeker veel mensen wat langer voor de etalages staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...