dinsdag 26 november 2013

LaMp Op z'N kOp

Dit retrolampje hebben we onlangs op de kop getikt
Toen ik dit zag staan wist ik direct wat ik er mee wou doen.
 
Normaal moet de lamp aan het plafond bevestigd worden maar dat wou ik niet
Nee de lamp op z'n kop gaf voor mij meer mogelijkheden
 
Manlief even laten kijken of mijn
idee uitvoerbaar was.
JA JA ook hij zag de haalbaarheid van mijn DIY projectje
 
M'n lieve schat is dan maar es gaan shoppen
en heeft de klus bijzonder goed geklaard
 
zoals je hierboven kan zien is de ingreep heel eenvoudig
 
* zet de lamp op z'n kop zo wordt het oranje ornament het voestuk
* meet de diameter van het oranje voetstuk
* zaag dit uit hout
*bevestig er een lampsocket in
* zorg dat je een snoer met schakelaar hieraan vastmaakt
*bevestig het houtje in het voetstuk
* wit glazen stolp vastdraaien
ZIEZO KLAAR
 
Het leuke is dat we niet 1 maar 2 van die toffe lampjes hebben !!
Deze staan sinds kort te schitteren in de living
Instant gezelligheid
Want het licht dat ze geven is wonder mooi
 
Best trots op ons gezamenlijk DIY project!!

1 opmerking:

  1. Wat leuk, zo'n samenwerkende vennootschap ! Dat ziet er inderdaad heel mooi en gezellig uit !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...