zaterdag 16 november 2013

LeKKer WarM

fleece, stof van ikea

 
Hier zag je hoe ik voor het eerst een vlinderdeken uit het
boek STOF voor Durf -het-zelvers gemaakt heb.
Mist enkele eenvoudige aanpassingen past dit perfect in je Maxi-Cosi.
 
Mijn schoonzus heeft dit modelletje al enkele maanden getest en is er zo
tevreden van dat ik dit voor Rikke ook maken wou.
 
Eind september ben ik er dan toch es aan begonnen
Net op tijd, Rikke is er mee uit de kliniek gekomen.
T was nodig want toen regende het fel en de wind waaide hard
Maar Rikke heeft daar niks van gevoeld
 
Lekker warm!!
 


7 opmerkingen:

  1. Super leuke blog heb je! ;)
    En wat leuk gemaakt, tof stofje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, en welkom hopelijk vind je hier heel wat leuks dat jou inspiratie kan geven.
      Dat leuke stofje is een echt Ikea stofke maar je kan dat daar nu niet meer vinden

      Verwijderen
  2. Dat wordt puur genieten in dat dekentjes voor Rikke !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut!! Ze heeft daar al zoveel geniet van gehad en al heel wat complimentjes gekregen
      Dan zie je Rikke dubbel stralen, leuk he

      Verwijderen
  3. wauw .. prachtig!!
    lekker knusjes en warm in een dekentje dat de mama gemaakt heeft!!
    Puur genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk!
    Ik sta op het punt om het patroontje van "stof voor durf het zelvers", maar vind jouw versie ook fantastisch! Wat heb je zoal aangepast, als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Fie, Ik heb het patroon overgenomen van stof voor durf het zelfvers. Maar ik heb eer extra gaten in gemaakt zodat je kindje in dit wikkeldeken vast geriemd zit.
      Als je op het rode woordje HIER klikt kom je bij m'n eerste modelleke dat aangepast is en zie je wat extra uitleg.
      Deze link brengt je er ook heen.
      http://jakoebies.blogspot.be/2013/04/tof-ingeduffeld-klaar-om-te-vertrekken.html
      Als ik het nog es zou maken dan denk ik dat ik de vlindervleugels toch ga aanpassen. Eerder een mooie ronde flap dan het vlinder patroon.
      Hopelijk geraak je er wijs uit. Zoniet, laat maar weten.
      Succes

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...