donderdag 14 november 2013

Leuke Wereld: En de winnaar van Het Leuke Mamaboek is...

Leuke Wereld: En de winnaar van Het Leuke Mamaboek is...: Sinds uitladen de nieuwe hobby is van mijn klein meisje, moest ik niet lang twijfelen wie de winnares van mijn give-away  zou trekken met ha...


Voor het eerst een give away gewonnen
En wat voor eentje, Lobke haar nieuw boek en een mega tof snorrenrompertje.
Ik ben super content
Sinds ik het gelezen heb is de glimlach nog niet van m'n gezichtje geweest
IK BEN ECHT BLIJ
Nu in alle spanning mijn brievenbus in de gaten houden ...

3 opmerkingen:

  1. Het is verstuurd!!!!! Je mag in blijde vewachting zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. JOEPIE, nu maar hopen dat de sneeuw geen roet in het eten strooit Zodat ik snel met een glimlach mijn post kan ontvangen ;-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...