donderdag 14 november 2013

PoppEmiE iN eEn StoELtJe

 
Tijdens een van mijn snuistertochtjes vond ik dit knappe poppenstoeltje.
Ik wist direct wie ik hier een groot plezier mee kan doen.
 
Mijn metekindje verwennen voor de Sint sprong er toen doorheen mijn hoofd.
Haar mam zal dit ook wel schitterend vinden.
 
Nu nog een poppemie vinden.
Gezocht en niks gevonden naar mijn zin.
 
Tante Hilde haar popjes vind ik super maar haar boek heb ik niet (foei)
 
In mijn oude (echt oude) naaiboeken vond ik een tof patroon voor een pop.
Zodoende zo dus aan de slag gegaan.
In mijn stoffenstapel geneusd
want met een kleine meid ga je niet zomaar op pad
en de Sint stond al voor de deur.
Gesnuffeld en gevonden,
Tis een oranje-groene poppemie geworden, alle inspiratie en kleurencombinaties
zijn vertrokken vanuit haar jurk. Dit is gemaakt uit echte Retrostof
Zo retro dat het maar een heel klein stukje was.
Net voldoende voor dit projectje, alsof het de bedoeling was ;-)
 
Inspiratie haalde ik zeker ook bij Tante Hilde
 
Poppemie is met open armen ontvangen
door een lieve kleine meid
:-)
 

2 opmerkingen:

  1. Poppemie ziet er heel snoezig uit met haar toffe retro-kleedje en -schoentjes ! Leuk poppenstoeltje !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. niet alleen t stofke maar ook t modelleke is retro, hihi een echte old school pop ;-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...