dinsdag 19 november 2013

VerZorGingSseT VooR riKKe

 
Nog een projectje dat ik reuze graag voor Rikke wou is een
miniverzorgingskussen, opgeplooid in 3,
en het verzorgingstasje voor Pampers en vochtige doekjes.
 
Dit laatste is een klassieker in blog - naailand.
Dus kon ik het niet laten, maar dat niet alleen hoor.
Beide zijn reuze handig in de verzorgingstas.
Zo kan je op verplaatsing je kapoentje steeds goed verzorgen.


toile cirée (gifi), biais, fiberfill voor verzorgingskussen, velcro
 
Van het verzorgingskussen heb ik nog een iets grotere variant gemaakt
Deze wordt thuis gebruikt.
Onze verzorgingstafel staat boven op de badkamer.
Het grote meeneemverzorgingskussen is super handig in de living
je neemt het wanneer je het nodig hebt en bergt het op wanneer je klaar bent.
 
Oh ik heb gekozen voor toile cirée voor binnen - en buitenkant.
Dit is heel onderhoudsvriendelijk
want kleine kapoentjes hebben soms accidentjes
 
PAMPERverzorgingsTASJE
 
Ik heb me gebaseerd op dat van madame ZsaZsa maar dan 2 keer in toile ciréee.
Mijn afmeting ( 30/ 65 cm) is iets groter dan de gene die je hieronder vinden kan.
 
Model eloleo  of model madam Zsa Zsa
 
via deze link kom je bij een plannetje met benodigdheden en werkbeschrijving voor het meeneem verzorgingskussen

 
 
 


2 opmerkingen:

  1. Hallo,wat een mooi setje.
    Zou ik het patroon mogen ontvangen?
    Heb namelijk zondag gehoord dat wij weer opa en oma worden.
    Wil het dus voor mijn schoondochter maken.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey marga, ik heb mijn bericht aangepast. Je kan nu twee links vinden met uitleg over het pampertasje. Ik heb er ook mijn afmeting bij gezet. Daarnaast heb ik een plannetje met benodigdheden en werkschema van het verzorgingskussentje gemaakt. Dit kan je als link of als pdf vinden. Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen. Stuur gerust een berichtje, foto of link als dat van jou klaar is, t is altijd fijn om te zien hoe iemand anders een gelijkaardig object maakt

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...