donderdag 14 november 2013

VroEm VrOeM TuTUuuuuT sPeELmaT

 
Auto's blijven kleine jongens fascineren
Zo ook mijn petekind
Maar brengen naaimama's vaak op fijne ideetjes
Die vind je zeker terug in blogland en op pinterest
 
Een speelmat voor auto's werd geboren
Sint en Piet zouden dit afgeven
Echter wou ik een ander opvouwidee dan mijn vorige speelmat.
 
Iets eenvoudigs makkelijk mee te nemen en toch veel in kunnen op bergen
Even nadenken, schetsen en opzoeken en dan
 
AAN DE SLAG
 
In het begin ziet het er uit als een gewone draagtas
met voor -en achter een groot opberg vak voor nog meer leuke speelgoedjes
 
Via een velcro sluiting open je de tas en vouw je die open.
Nog niks te zien
 
Maar als je de linker flap opheft
dan zie je al iets te voorschijn komen

 
Vouw de tas maar open en je vindt binnenin een heus stratenplan!
De blauwe zakjes zijn de 'garages' voor de auto's
Hierin kan je ze veilig wegbergen
 
vROEM vROEM Tuut Tuut
Kleine vriend de Sint wenst je veel speelplezier
 

stofjes: modecoupon

De buitenstof wordt binnenin gebruikt als banen. Deze heb ik eerst overlockt en daarna vastgestikt
op deze leuke autostof van Dapper. De garages en de handvaten van de tas zijn uit dezelfde stof gemaakt.
Om de mat dikte te geven is ze gevuld met fiberfill
Afmetingen van de mat 80/105cm

6 opmerkingen:

  1. Zo leuk ! Schitterend bedacht ! Uren speelplezier voor je petekind !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk het ook want toen hij het openvouwde schitterde zijn ogen, t was mooi om zien

      Verwijderen
  2. Super tof, ik heb er hier ook eentje wiens oogjes zouden beginnen schitteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, ik ga je alvast volgen! Zou leuk zijn moest je eens een bezoekje aan mijn blog doen. Ben er net eentje gestart!
    Groetjes! Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Nathalie, welkom op m'n blogje. Hopelijk vind je hier heel wat leuks dat jou kan inspireren. Ik ga jouw blog zeker bezoeken :-)

      Verwijderen
    2. kan je mij je blog even mailen of schrijf het hier maar neer. Zo ben ik direct bij het juiste blogje

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...