maandag 2 december 2013

CenTjEs iN n LeUke PorTemONneE

 
Enkele jaren geleden had ik al es de uitdaging aangegaan om zelf een portemonnee te maken
deze is zo versleten dat het tijd was voor een nieuwe
 
Op Pinterest vind je heel veel leuke voorbeelden.
 
In de vakantie heb ik me gewaagd om zelf es een grote portemonnee te maken.
Deze heb ik nog niet op t blogje geplaats, komt zeker nog.
hij was nogal groot en voor mij onhandig in gebruik
M'n grote meid is er ondertussen al mee vandoor.
zij vindt hem geweldig
Tja zo zie je maar
 
Niet stilgezeten, achter mijn tekentafel gekropen en dit is er als nieuw idee uitgekomen
 

 
Inspiratie komt van een combinatie van verschillende zakjes en tasjes
 
deze portemonnee heeft 3 ritsen:
een in het midden, en eentje links en rechts opzij
 

Ritsen, stoffen christine
zij ritszakjes: eentje voor de briefjes en eentje voor de centjes
 
midden ritszakje: daar zitten heel wat documenten en kaarten in
de binnenkanten van dit "zakje" zijn voorzien van kaarthouders
(stof gevouwen en gestikt)
 

stoffen: modecoupon en tweedehandszaak, alles verstevigd met vlieseline
 
Ik vind hem heel handig, niet te groot niet te klein
voldoende plaats voor heel veel inhoud
gestructureerd door al z'n zakjes met ritsen 
 
 
MET DIT MODEL HEB IK MIJN IDEALE PORTEMONEE GEVONDEN

2 opmerkingen:

  1. Knappe portemonnee! Mijn vorige exemplaar had binnenin drie vakken waarvan het middelste ook nog een rits had. Jouw ontwerp is veel handiger én mooier!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...