woensdag 18 december 2013

CenTjEs OpBerGeN

Retrobloemenstof: vlooienmarkt Groene skai en gele katoentjes: modecoupon
Hier schreef ik al dat ik me een tijd geleden gewaagd heb aan
een grote portemonnee. Heel wat voorbeelden links en rechts gezien
zelf een patroon bedacht, getekend en uitgewerkt
 
 
De portemonnee was een ware uitdaging,' k was blij dat ie af was
Heel wat denk en puzzelwerk maar het resultaat mocht er zijn
'k heb hem enkele maanden gebruikt maar vond hem voor mij toch net iets te groot
 
Hij was wel heel overzichtelijk en er kon super veel in
Toch ben ik terug achter de tekentafel gekropen
en heb ik besloten dat dit model mijn ideale portemonnee is :-)
 
 
Tijdens het groot verlof, jaja van dan al dateert dit werkje, niet alleen
een portemonnee gemaakt maar ook een kaartboekje.
Dit is nog steeds in gebruik, blijkt echt handig te zijn.
Maar past nu niet bij mijn ideale portemonnee
Je raad het al dit projectje staat nog op mijn to do-lijst ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...