vrijdag 24 januari 2014

LaMpEnKaP onTsToFt


Draad lampenkappen vind ik fijn.
 
In heel wat design - en interieurboeken
(flow, vtwonen, 101woonideeën) vind je ze terug
 
Het prijskaartje kan soms tellen.
 
Toevallig op een van mijn snuistertochten
deze oude lampenkappen tegen gekomen.
 
Ik heb ze ontdaan van hun oubollige stoffen kap.
Het draadwerk vond ik zo schoon dat ik er geen nieuwe
stoffenkap heb voor gemaakt.
Een lampensnoer van deze winkel
even ophangen en klaar. 
 
Instant designerlook voor 'n prikje
Ik laat ze voorlopig zo.
 De schoonheid en eenvoud van het draadwerk
spreekt me nu enorm aan.
 
Wil ik later nog es gek doen dan kan dit nog op veel manieren:
met washi tape, lintjes, wol, papier, figuurtjes, kaartjes of stof
 
 

2 opmerkingen:

  1. prachtig!! hoeft inderdaad geen verdere versiering. heel mooi zo, in zijn eenvoud, met prachtige lijnen, ontdaan van de oude ballast.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...