maandag 6 januari 2014

WoLLe WaRme WinTeR

wol: acrylwol uit de wibra
M'n grote meid wil heel erg graag elke winter n nieuwe muts en toebehoren.
Dit jaar ben ik gegaan voor een oude hobby van mij,
haken en breien. Ik ben niet zo goed in het lezen van patroontjes
dus ga ik spontaan zelf aan de slag om zo m'n eigen modellekes te voorschijn te toveren
 
Muts is een baret geworden met groen cirkelaccent en boord
Een kraagsjaal met 3 cirkels, met lintjes, in het groen
Geen been - maar handswarmers. Dat vindt mijn meid mega cool
Deze hebben zowel in het gele als groene deel een ribbel gekregen.
 
Ik ben absoluut geen groot brei - en of haakwonder maar
'k ben best wel fier
 
 Zo, voor zus kan de winter al beginnen
'n warme start voor 2014
Tijdens de fotosessie vond ik dat m'n handverwarmer samen met mijn hand net de snuit van
een eend was, Voor wie goed lezen kan  zegt deze eend kwaak, kwaak ;-)
 
muts is gehaakt met een haaknaald 10, vaste steek
sjaalkraag, de sjaalsteek met breinaald nr 8
handwarmers, tricotsteek met ribbel, breinaald 8
hier en daar een toffe knoop om het geheel nog leuker te maken


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...