donderdag 6 februari 2014

LinDy HoP, hop HOP hop

 
Onlangs iets heel leuks gedaan.
Vier lessen Lindy Hop gevolgd
Je moet dat eens zoeken via google,
 kei leuk om zien
Maar ook om doen
 

 
De eerste les hebben we geproefd van de Charleston.
Echt heel tof,
Volop jaren 20
 Met in gedachte The Great Gatsby
 
In de daarop volgende lessen twee Lindy Hop dansen geleerd
Om dan tijdens les 4 een heel uur te dansen.
 
Na les 2 werd gezegd dat les 4 in aangepaste kledij mocht
 
Ik droomde van een hele outfit
'n zelfmaak projectje?
Nee, tijdsgebrek en gezondheid zorgden voor
het stokje dat in de weg stond
 
Maar mijn haarlint heb ik wel zelf in elkaar gestoken.
Ik heb er twee gemaakt want samen met
m'n schoonzusje hebben we ons volop laten gaan
en jawel hoor we hadden van uit onze kast
de meest gepaste jurk aangetrokken
;-)
 
Heel eenvoudig samengesteld: gordijnkoord op maat geknipt en voorzien van een velcro /
pluimen en ketting met bol is een onderdeel van een juweel, dit is aan de band vastgenaaid op de plaats
waar de band samenkomt / afgewerkt met een bloem, deze is niet vastgenaaid maar knijpt op het gordijnkoord.

Ziezo, klein projectje dat me van een REUZE glimlach heeft voorzien.


 

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...