vrijdag 28 februari 2014

MiJn KuSseNs



Kussensloopjes maken voor in de zetel
stond al zo lang op mijn verlanglijstje
Ooit had ik er al gemaakt 
volgens het envelop principe

Maar na de uitleg van deze dame wou ik er zo!!
Het was een echte uitdaging
Haar uitleg is schitterend 
maar die omzetten in de praktijk
da's soms wat anders

Ik heb er een aantal gemaakt en bij de laatste 
had ik het eindelijk onder de knie
werkelijk, al doende leert men
:-)


Deze leuke kussentjes heb ik gemaakt van een voorgedrukte stof uit ikea

Het idee stond een tweetal jaar geleden in Libelle creatief
Ik denk dat toen iedereen dat stofke gekocht heeft want
telkens ik in ikea was, was dat stofke nergens te vinden

Vorige zomer was het er plots en jawel ik een goede meter meegenomen 
zodat ik zeker vier blaadjes maken kon.

Het stofke heeft nog even in m'n kast gelegen maar zie
het is er dan toch gekomen.
Ze passen schitterend bij mijn andere kussens

stoffen: restjes, stoffen van Leuven  Paspel: gemaakt van biaislint en katoendraad
Ritsen: stoffen en mercerie Christine

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...