zaterdag 8 februari 2014

OpDrAchT 3, EnKeLE ScHeTsKeS VerDeR

 
Hier kon je mijn eerste schetsjes zien ivm met opdracht 3
Project Wollebol
 
't Wordt 'n heel groot project en eens mijn radartjes aan het draaien zijn
moet ik oppassen of ik loop mezelf voorbij
Soms heb ik echt wel last van het verstrooide professor syndroom
Dan spring ik van hier naar daar en verlies
ik mijn rode draad, jawel eentje van wol, in mijn hoofd
 
Wollebol krijgt stilaan vorm. De grote lijnen zijn uitgetekend
Nu volgt het verfijnen van de illustratie
met daarna de experimenteer fase.
 
Euh, eigenlijk kon ik niet wachten en ben ik al volop
aan het experimenteren.
Maar da's alleen maar omdat ik er zoveel zin in heb.
 
Ik heb mijn lat deze keer hoog gelegd.
Hopelijk niet te hoog.
Niet twijfelen, we gaan er voor.
 
 

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...