donderdag 27 februari 2014

TapE TweE


Hier kon je mijn creatieve uitspatting op mijn deuren al eens bewonderen
Deze had ik gemaakt met plastiektape (action) 
Na verloop van tijd kwamen  mijn illustraties helemaal los
:-((
Dat vond ik ooohh zo jammer


Uit die zelfde winkel had ik nog washi - tape liggen
Met pijn in m'n hart de vorige illustraties van de deur gehaald

Daarna met  de nodige zenuwen, lukt het me wel een tweede keer,
gestart met deze washi-tape

Vrij vlot kwamen de figuurtjes te voorschijn.
De slaapkamer en badkamer hebben ongeveer dezelfde illustratie
Mijn atelier, creatief plaatske in ons huis 
kreeg een nieuwe illustratie
Ik heb wel weer gekozen voor een heer alhoewel de 
kamer merendeels bezet is door een dame


De washi - tape is minder manipuleerbaar dan de plastiek tape.
Bochten nemen gaat veel moeilijker
vandaar dat de illustraties hoekiger zijn.
Het kleurenpalet is ook veel zachter.
Het felle van die plastiektape sprak me enorm aan

Maar nadat alle deuren gedaan waren 
moet ik toch toegeven dat 
deze versie er ook wel mag zijn.

En niet onbelangrijk, 
de illustratie komt niet los,
Jippie!!


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...