vrijdag 14 februari 2014

TrUi woRdt MuTs eNZo

 
Broer zijn favoriete trui is jammer genoeg te klein.
Meestal geef ik kleertjes door maar deze keer dacht ik aan iets fijns
 

 
Zijn trui tover ik om tot 'n warme muts.
Een gewone beanie
(model overgetekend van bestaande muts)
 De binnenkant voorzien van rode fleece
Zo zijn koude oren verleden tijd
 
 
De trui heeft zijn dienst zeker bewezen
want naast de muts heb ik ook een
kraagsjaal of buffke gemaakt
en de mouwen doen nu dienst als armbeschermers.
 
Deze armbeschermers komen van pas als
meneer met zijn boog schiet.
De terugslag van de pees komt
nu niet meer rechtstreeks op zijn arm.
 
Dit is nog maar een voorlopige oplossing.
Ik heb iets anders beloof
Dat moet ik nog es goed uitdokteren
En als 't zo ver is zal je't wel zien verschijnen.
 
Ondertussen kan hij zonder pijn al vrolijk
pijltjes schieten.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb er zo ook nog een paar liggen ... en aangezien mijn jongens graag afwisselen van muts ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met zo'n creatieve mama hebben jouw jongens groot gelijk, Hun mutsen zullen stuk voor stuk pareltjes zijn.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...