zaterdag 29 maart 2014

DamE BorDuUreN



Het project Wollebol heeft er voor gezorgd dat ik grenzen 
heb durven verleggen

Ik hou van tekenen en vind naaien, draad en stofkes
gewoonweg zalig

Maar hoe combineer je dit zonder jezelf,
je eigenheid te verliezen

Wollebol bracht me op het punt om hierover na te denken

Mijn machien als instrument bij het tekenen
ooh borduren
Borduren is tegenwoordig wondermooi

Wat kunnen mensen prachtige dingen maken.
Vol bewondering voor al de artiesten 
en met wat schrik in m'n hart heb ik dan 
toch te stap gezet 
of eerder de draad in de naald gestoken
En mijn machien laten 
spreken



In mijn onderzoek naar wat al dan niet kon voor wollebol
zijn er enkele pareltjes van onder
mijn machien gekomen.
Pareltjes waar ik best trots op ben.

En dit smaakt echt naar meer.
Jap hier wil ik wel mee verder gaan.


Soms kom je voor hele leuke verrassingen te staan.
Deze twee werkjes zijn eigenlijk één en het hetzelfde werk
Je raadt het al, jaja de voor - en achterkant.

Hmm, moeilijk kiezen nu?
Welke zijde wordt nu mijn werk?
Wat denken jullie?

3 opmerkingen:

  1. Ik zou voor de voorkant gaan. Heel leuk! Ik zie bv zo al kussenhoesjes voor mij ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig inderdaad! Ik kies de linkse, vooral om de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...