dinsdag 18 maart 2014

JipPie NiEuwE LaBeLs

Tot nu toe maakte ik mijn labeltjes zelf
Dit met heel goed transferpapier van canson
Maar de laatste lichting labels kwam na het wassen 
los van de stof ook al was de stof voor gewassen

Toch maar opzoek gegaan naar een site waar je
een eigen ontwerpje kan laten drukken op labels
Bij iedereen Uniek geraakte ik niet binnen
Dus via Cottontrends geprobeerd

Ging echt prima en ik had ze al na 3 dagen bij mij thuis.
Ze voelen heel goed aan.
Best tevreden met mijn
nieuwe labeltjes

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige labeltjes!!! Hier moet ik ook eens werk van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie labeltjes! Daar moet ik mij ook eens mee bezig houden. Nu nog een ontwerp maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook labels van Cotton Trends. Het enige wat ik er positief aan vind is de snelle levertijd. De labels zelf vallen tegen. Ze rafelen al na 1 wasbeurt en je moet ze zelf knippen. Ik was teleurgesteld. Hopelijk heb jij een betere ervaring met de labels!
    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik hoop dat die van mij niet rafelen. De eerste wasbeurt zal dus spannend worden.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...