woensdag 23 april 2014

WoLLeBoL eXtRa



Hier zag je het eindresultaat rond het project Wollebol

Als kers op de taart heb ik de figuur van p.4
als poppemie uitgewerkt

Op deze foto zie je de verschillende onderdelen van de pop.
Deze ondergrond is wel stevig, baalkatoen Modecoupon.

Maar eens je knippen gaat rafelt hij zeer erg.
Bij het maken van de pop ben ik zeer voorzichtig te werk moeten gaan.
Het rafelde op een wip en een kik tot aan mijn geborduurde fig.
Na het vastnaaien, alles stevig gezigzagd.
Daarna de randen verstevigd met boekbindersslijm
Nee, deze poppemie wil ik niet verprutsen.

De stof is verstevigd met scheurvlieseline (huis Nicole)
Dit maakt de stof stevig om op te borduren
Daarna scheur je al het overtollige papier weg
waardoor de pop makkelijker te maken valt
Detail ven het gezicht
Op de achtergrond foto kan je mijn wirwar van draden aanschouwen ;-)
Mijn Poppemie voor - en achterkant

Poppemie op stap in huis:
Waar voelt ze zich thuis?
Op welke plaats in m'n huisje zou jij Poppemie zetten?

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hey Karen dank je wel voor jouw spontane reactie. Ik vind het echt reuze want jij bent 'n schitterend tekentalent. Jij maakt zoveel knaps en als ik van jou deze reactie mag ontvangen, nou dat vind ik dan weer super fijn :-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...