zondag 25 mei 2014

foTo GescHenK oP hoUt



 Voor de meters en de oma's en opa 
een leuk aandenken van hun kapoen(en)
De foto overgezet op hout

Hier zie je stap voor stap hoe het kan

MIJN BEVINDINGEN:
  • Ik heb mijn foto's op gewoon papier afgedrukt met een inkjetprinter en het is ook gelukt
  • Foto's in spiegelbeeld afdrukken, niet vergeten dus
  • Als je hout te geel is smeer het eerst in met gesso laat drogen en voer dan alle stapjes uit zoals je op de video kan zien (gesso = een grondlaag, kan ook op hout aangebracht worden)
  • gel medium vind je in pipoos of in den action 
  • gesso aangekocht in de action, heel tevreden van
  • Ik heb deze werkjes lang laten drogen, meer dan 12u
  • het geldmedium heb ik bij sommige rijkelijk aangebracht en daar lukte het overbrengen toch net iets beter
  • heel leuk en makkelijk te doen 





1 opmerking:

  1. Wat een tof idee ! En heel leuke foto's van je kapoenen !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...