zondag 4 mei 2014

GrOot ProjEcT


gegeven
verschillende stoffen
meisje van bijna 12
meisje van bijna 7 maand
De maand mei

de rest van mijn kroost

Rara wat staat er binnenkort op ons program?


Wel 'n heus gebeuren
Voor dat gebeuren 
dokterde ik al eind 2013
een heus masterplan uit.
Met een deadline
WOW

Ik had 'n doel, 
een echte uitdaging 
voor ogen.
Ik moest en zou !
Maar wist dat het tijd nodig had.

In de vroege uurtjes 
van januari statte ik
Met trost heb ik 
vorige week
in de late uurtjes van april
mijn project
 kunnen afronden.

Hier en daar wat wensen,
dromen en verlangens
 bijgeschaafd

Maar 't is gelukt

Wat en hoe,
wel daar moet je nog even op wachten 

En dan
Wel, dan deel ik 
met het veel plezier



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...