zaterdag 17 mei 2014

HanDtAsjE vOor hAar DaG

Mijn meisje had reeds een tasje
maar dit bleek te veel op te vallen
dat vond ze zelf
Dus samen met mam aan tafel gezeten

Mam luisterde en schetste dit tasje volgens haar wensen
beetje onscherp maar dit gebruikte ik allemaal

zijlusjes plooien en stikken/ tas buitenstof met fiberfill stikken, opgelet lintjes tussen stoppen = belangrijk voor later

de klep van de tas kreeg een paspel van satijn / de voering van de tas kreeg een binnenzakje en een keergat

buitentas, voering en klep stop je zo in elkaar zodat je de boven rand langs de verkeerde kant dicht kan stikken/ zorg dat de klep er mooi tussen zit/ keer langs het keergat in de voering/ speldt alles netjes en doorstik de rand smal door
langs de goede kant

zo maakte ik het strikje in haar lint, leuk accent zeker op haar groen truitje

kamsnapsluiting twee drukmogelijkheden, welke je wenst te gebruiken hangt af van de inhoud van de tas

Ze heeft fantastisch dienst gedaan
ik wou heel graag het patroon met jullie delen maar
tja soms leg je iets weg en weet je niet meer waar
als ik het vind komt ie zeker op m'n blogje


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...