woensdag 21 mei 2014

KinDerBoEk de stArt eN Race


 Als laatste opdracht van dit jaar staat er een heus boek op ons menu
'n kleine 3 geleden, nog es goed de uitleg gekregen
en dan PANIEK, bij mij
Ik telde de dagen en weken 
en alle evenementen die nog komen moesten.
Oh jee hoe doe je dit?

Eerst een verhaal, 
daarin ben ik mezelf meerdere keren tegen gekomen.
Schrijven is niet mijn meest sterke kant.
Gelukkig werken we volgens een bepaald verhaal schema.

Poging zes bleek een schot in de roos

Even vertellen dit situeert zich 
een kleine twee weken geleden op maandag
Oké, mijn agenda gaf me 2 dagen en nachten 
de tijd om het verhaal te schetsen


Man toch, uiteindelijk kon
ik de woensdag daarop mijn boekje
in schetsvorm laten zien
Dit moest het zijn, erop op eronder
want ondertussen tikt de klok voort

Tot mijn grote opluchting 
zat ik goed in beeld en verhaal 
Oef en joepie

Maar nu komt het meest intensieve stuk
Je schets omzetten in een uitgewerkt beeld


Daar ben ik nu volop mee bezig.
Binnen een kleine twee weken moet 
ik 17 schetsen af hebben 
en ook de tekstgedeelten

Tim, onze docent zag deze week dat 
we goed bezig zijn maar dat de tijd ons parten gaat spelen
Hij stelde voor om in te perken

We hadden met z'n allen hierbij een raar gevoel
Alsof we van te voren al opgeven.
We komen al van zover
Dus werd beslist, we gaan er voor


Concreet:
Na twee intense dagen schetsen en uitwerken
vijf illustraties die bij mijn zien al goed zitten
(Tim moet deze wel nog nazien, :-S)
Nog 12 te gaan!!

Ik ga er voor, al zit het de laatste weken niet altijd mee
Toch wil ik dit boekje heel graag
op t einde van dit jaar  
volledig in kleur
in mijn handen houden
:-)


Ik wens m'n medestudenten en mezelf heel veel succes
en hoop echt dat het ons allemaal 
kan en mag lukken
Want er zitten echt pareltjes tussen.


Toi Toi Toi !!!



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...