vrijdag 16 mei 2014

n JurK VoOr mijN kLeiNe MadAm



 Mijn meisje wou een leuke jurk 
en had zo haar idee
Die jurk maakte ik maar
toen zij ze prompt nee

Met de handen in het haar
zocht ik tussen stof en schaar
een model en wat stof
De ochtend daarna
zij ze:
OOOOOOHHHH zo TOF

Deze jurk kan je hier nu zien
van haar kreeg ze alvast een dikke 10

De andere jurk hangt in de kast
ik toon ze ooit es
zeker en vast
 Model komt uit Young Image 2012 YI203Dresss
 Kanten heb ik gekregen van een tante van mijn man
Satijnen lintjes en blinde rits(wit en groen), veritas

Dit stofje is geen gewone dotjes katoen
Nee, ooit gevonden bij stoffen van Leuven
Deze stof heeft een glans en voelt heel zacht aan.

Deze jurk was voor mijn meid n echte verrassing
Geslaagd

het truitje, de sjaal en de handtas maakt het geheel helemaal af



5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. fijn blog heb jij, ik volg je nu Volg jij mij ook?

      Verwijderen
  2. Wat een beeldige jurk ! Een knap geheel met het leuke tasje en sjaaltje erbij ! En super dat ze er zo blij mee was !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...