woensdag 28 mei 2014

viEr KeER gIve AwAy



1 oranjge
ritszakje, koekjeszakje, sleutelhanger en wenskaart


 Naar aanleiding van zoveel mooie momenten 
wil ik heel graag met jullie delen
Ik deel 4 keer

vier mensen kan ik gelukkig maken
Hoe kan je deelnemen,

Laat een berichtje achter 
 hier op m'n blog
of op mijn FB - pagina

Schrijf er steeds bij welk setje(s) je aanspreekt
1 oranje
2 blauw
3 roos
4 groen

Ik probeer alles netjes bij te houden en na 8 juni 
laat ik weten wie de gelukkige winnaars zijn

2 blauw
ritszakje, koekjeszakje, sleutelhanger en wenskaart

3 roos
wenskaart, ring en oorbellen, sleutelhanger en koekjeszakje

4 groen
wenskaart, ring en oorbellen, sleutelhanger en koekjeszakje

21 opmerkingen:

  1. o, waauw, wat leuk dat je deze unieke stukken wil delen. Ik waag mijn kans voor 1 oranje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een vijfjarige ballerina in huis gaan we ongetwijfeld meedoen voor setje 1(oranje)! Wat een mooie creaties! en zo toffe kleuren en stempels gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die illustraties! Echt superknap! Op zo'n talent kan ik echt (gezond) jaloers zijn!
    Met een meisje op komst, doe ik heel graag mee voor setje 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij toch een talent, zeg! Ik doe heel graag mee voor setje 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op het oranje setje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi ! Ik doe heel graag mee voor het oranje setje !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 4 setjes, van verwennerij gesproken Katrijn! Hier zijn de meisjes fan van het oranje setje. Wij duimen voor nog veel mooie momenten. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die setjes zijn echt zalig! En aangezien Joppe zo jaloers was op het cadeautje van broerlief, doe ik graag mee voor het blauwe setje ;-). Wie weet kan hij dan ook pronken met een nieuwe pennenzak en een mooi koekenzakje ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn fijn :-) !!
    Jullie namen staan genoteerd bij jullie voorkeur!

    Maar je mag gerust ook nog gaan voor andere setjes, vier keuzes = vier keer je naam op geven zijn, dit kan en mag ook echt.
    Zo vergroot je je kans om met zo'n setje naar huis te gaan.
    Misschien kan je de andere setjes ook zien als een leuk geschenk voor iemand bijzonder.
    Je mag nog steeds je kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh zo een leuke cadeautjes!!! Wie wil dat nu niet winnen.... Ik wil mijn kansje wagen voor het roze :).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n leuke spulletjes! Ik vind ze allemaal super! Maar kies dan voor het 1ste setje nl. Oranje voor mijn kleinste meisje in huis! Het roze setje zou onze middelste dochter nog leuk vinden dus kies maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je illustraties vind ik elke keer weer prachtig, i love your style! Ik waag mijn kans voor het blauwe setje (voor mijn oudste zoontje Oskar) én voor het roze setje (voor mijn metekindje Zoë). Das durven hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niks van durven, ik ben blij dat iemand meerdere opties durft opgeven. Jouw keuzes staan met veel plezier genoteerd

      Verwijderen
  13. Als we mogen Katrijn, doe ik ook nog graag eens mee voor het roze setje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik doe graag mee voor het roze en voor het oranje setje. Zalig mooie spulletjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat maak jij prachtige dingen!! Echt fantastisch.. Ik wil ook graag mijn kans wagen voor het blauwe en het groene setje.. ;) Kijk er al naar uit om je volgende creaties te bewonderen hier op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alle naampjes staan bij de juiste keuze opgeschreven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik waag mijn kansen dubbel en dik...Groen, rood, roze allemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt groot gelijk, ik schrijf je er nog bij

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...