vrijdag 2 mei 2014

WanNeEr n ReStjE meEr WiL ZijN

Tijdens de vakantie stond er' n niet zo leuk klusje op de agenda
Het tuinhuis 'n likje geven. 
Na schilderwerkjes zijn er steeds 
potjes met restjes verf die 
in een hoek, garage, kelder of zolder
elkaar gezelschap moeten houden

Deze keer stak ik er een penseeltje in
Het saaie werk wekte bij mij 
de drang naar creatief zijn op
Niet groots maar wel speels

Zes gewillige kandidaten 
stonden te pronken rond mijn tafel
Een voor een streelde ik hen 
met mijn verfborstel

Elk hun eigen strookje verf

Restjes zijn veel meer dan restjes
Met 'n portie durf
bezorgen ze jou een reuze tijd

Genieten van m'n tuin,
 zon, gezelschap en terras
is voortaan dubbel fijn 
;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...