vrijdag 13 juni 2014

Een pEt voOr pApA


 Manlief eens verwennen met een eigen maaksel
is niet altijd even eenvoudig

Onlangs was ie opzoek naar z'n pet.
Aha dacht ik, ik maak voor pap een pet

Met volle moed en veel overtuiging aan man's pet begonnen
Dit is nacht werk want manlief loopt 's avonds thuis rond 
en je wil toch dat het een verrassing blijft.

Pap stond perplex van mam's petcreatie
Positief of negatief, laat ik dit even in het midden.
Klein minpunt, ze is te groot. Tja dat komt er van
als je koppig door wil werken zonder man's hoofdmaat
echt te kennen. 
Een volgende keer (en die komt er zeker),
 wel dan maak ik hem een beetje kleiner

Mam is wel blij want pap draagt de pet heel af en toe.
Da's pas liefde, nee

Ook al is ze wat groot toch ben ik trost op deze pet. En zeker op de paspel , die maakt het kei leuk

model van deze pet komt uit Burda 4/2013
model 142
(hoofdomtrek gaat van 50 - 60cm)

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...