maandag 2 juni 2014

KindErBoeK deAdLinE I


 2 juni = alle illustraties in het echt klaar 
zo ging deadline 1

De voorbije twee weken heb ik kei hard gewerkt
Onder heel moeilijke omstandigheden thuis
Dit boek en de deadline hebben me echt recht gehouden
Het was mijn uitlaatklep 
Een strak regime en veel nachtwerk
zo doe je dat dus 
;-)

Met heel veel blijheid kan ik zeggen
ZE ZIJN KLAAR
alle 17
alsook de cover, achterplat, schudblad en titelpagina
(dit zijn nog extr's)


Hieronder zie je ze door - en over elkaar liggen
Nee, ik toon ze jullie nog niet netjes achter elkaar
Beetje de spanning beweren hé


Wie goed kijkt kan al heel wat zien
Nu nog alles digitaliseren, printen, snijden, kleven en het boek samenstellen
Hopelijk verloopt hierbij alles vlotjes

Ik hoop ook dat het op het thuisfront 
minder woelig zal zijn 
Tja en als dat niet het geval is
wel dan zal Janneke maan nog veel mijn gezelschap krijgen
;-)

alle pagina's bij elkaar, in waaier vorm en op een stapel


Nieuwsgierig?
Wel dat vind ik fijn
Ik beloof echt dat jullie dit boekje
in z'n geheel nog te zien krijgen.

nu
Deadline 2
14 juni = DE JURY


spannend !!

7 opmerkingen:

  1. Ziet er echt veelbelovend uit, ik kijk al uit naar het totaalplaatje! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooohh merci, ik ga zelf super content zijn als ik dit in boekvorm vast ga houden

      Verwijderen
  2. Ziet er inderdaad heel mooi en uniek uit! Ik hoop maar dat je hierin verder doet en er ooit iets commercieel uitkomt: prentkaarten, kinderboek, ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je compliment. Je schrijft zowaar een droom van me op. Ik hoop dit dus stiekem ook. Dank je wel dat jij m'n werkjes al super vindt

      Verwijderen
  3. You did it! Die jury zal een piece of cake worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Flooke, bijna echt bijna en dan zeg ik net dezelfde woorden.
      Merci voor je positieve vibe ik neem ze mee, echt wel

      Verwijderen
  4. Dames, dikke merci voor jullie fijne woorden.Ze doen deugd en geven me de nodige
    energie om deze week nog alles op alles te zetten
    WANT
    Net terug van de les
    Verdikke als iets fout kan lopen dan kan het ook echt fout lopen.
    Niet opgeven
    Nu woensdag is het echt erop of eronder.
    Dan moet het klaar zijn om af te drukken.
    Als dat zo is dan zal de jury idd een piece of cake worden
    Zo niet dan wordt het effe tot op het tandvlees gaan
    Maar dit heb ik er echt voor over

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...